14 September, 2012

demam lagi aku nih ...

Assalamualaikum ....!!!

dah masuk minggu kedua dah ni ... betul2 demam aku ni ... bukan la demam yg sampai sakit MC jumpa doktor bagai tu .... nehi nehi ... ni demamkan Muara Hati ... ala lagu yg Hafiz nyanyi dgn Tok Ti tu ... alaaaa OST Adam dan Hawa yg tgh meletop2 kebabooom skang ni ... ala Adam dan Hawa kat Astro Mustika tu ... #eh tetiba aku nak promo plak kan ... hehehehehe ... tapi cite dia mmg setakat ni meletops2 lagi la ... masih ikut jalan citer dlm novel lagi la ... *saya suka saya suka* ...

 
ni dah masuk minggu kedua aku dengar lagu ni je ... tahankan je la telinga tu ye jiran sebelah ... hehehehheh ... ok kalau n3 sebelum ni aku share video dia, meh aku nak share lirik lagu ni pulak ... meh kita hayati sama2 lirik lagu ni ...



Muara Hati - Hafiz ft. Siti Nurhaliza

Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia


Ku percaya kemana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati


Korus:
Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu


Aku ada kerna kau ada
Dan cinta hatiku hanyalah untukmu

Jalanku tertuju padamu
Kemana pun kan pasti kembali


[Ulang Korus]

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku


Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta..



gambar credit pada google ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-