23 September, 2012

Atap-Atap bersama si comel & ummi!

Assalamualaikum ...!!!!

sabtu lepas aku ke Avon ... ala amik barang2 utk ahad nnt ... aku x pi sorang2 ye kawan2 ... aku ditemani oleh pasangan ibu dan anak comel ... haaaaaaaaaaaa ... aku x penah story ehh ... aku la ni dah ada osmet baru .... terhangat dari ladang/ oven dan johor! .. #eh! ...

mari berkenalan dengan empunya diri ... Nurul Anessa Zara nama diberi ... comel ja org nya ... apaaa ...!!!!!! x pecaya!!!!! ... tengok la sendiri ....


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
 

ha amacam ... chomel kan ... 
 
haaaaaaa kan aku dah cakap comey kan ... ok berbalik pada cerita teha & zara ikut aku ke Amcorp mall ... asal nya Teha nak tgk sesuatu ... tetapi terbeli sesuatu yg lain ... dengan aku2 skali ... huhuhu .... ok lah kan ... dah lama x beli kan ... ok lepas je kami keluaq dari Avon tu, maka sesi mencari makanan ... ye la x makan ape pun kan ... harus la lapar gitu ...

aku bawak diorg gi LG ... sbb kat situ macam banyak la jugak kedai makan kan ... ingat nak lepak kat kedai thai tu ... tapi kaki aku ni dah termelangkah ke kedai hujung pulak ... maka ke Atap Atap la kami ... makanan dia boleh tahan jugak la ...

aku pun dah malas nak citer maka aku tepekkan je la gambar ye ... korang layankan je la ... yg pasti gambar zara pun ada jugak ... ! ... haehheheheehe ...


 
menu! .. 
 
air .. aku nyer laici ... teha pulak minum air ape aku lupa tapi suam la ...
heheheh ... air halia ke? ...
 
 
sedap nih ... makan dia saja pon sedap ... hehehh ...
nama beliau adelah x ingat ! ... hahahaha ... ada sayur2 dan jugak isi ayam ...
 
 
ni pulak nasi ... la nasi putih la ... x kenal ke ...
ye aku makan nasi ... lapo ... heheheheh
 
 
dan ni la dia ayam masak halia ... sedap dan banyak ... sampaikan x habis aku makan ...
maka tapaukan aje selebihnya ... rugi kalau x tapau sbb sedap dan banyak lagi ... heheheh ...
 

ok dah setel bab makanan kan ... jom layan aksi si kecik ni pulak ... dia pon sibuk nak main jugak ... layan la ye .... zaraaaaa, senyum sikit! ... hahahahhaah

'eh ada buku warna warni ... mcm menarik ni. Ummi, kedepan sikit' - Zara
 
 
'ish makin jauh plak buku ni' - Zara .. hehehehe
 

'ish sikit lagi zara, u can do it' - Zara
 
 
'ha susah sangat, meh sini zara je yg jadi menu' - Zara ..
 
 
 
amacam ... sedap tak menu ari ni ... heheheheheh ....
 
 
 
ok lah dulu ....

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-