13 September, 2012

Mana oh mana ...

Assalamualaikum ...!!!

ok bukan aku nak nyanyi lagu Aizat ye ... just tertanya2 mana la peginya review2 novel ni Lin .../?? dah buat ke belum ...??? dan yang paling penting skali ... dah baca ke belum ...?? kaaaannn ... huhuhuhu ... dan jawapan nye adalah ... BELUM! ... ye aku belum buat lagi review ... ye la dah kalau bacanya pun belum mcm mana nak review kan ... huhuhuh ... kebizian dan kesebokkan yang menyebabkan aku x sempat nak revieww menreview dan baca membaca novel2 tu ...



dah masuk september kan ... dah ada koleksi ke ... dah nak masuk tgh bulan ni ... dan jawapan nya jugak adelah BELUM! ada lagi koleksi September! ... @.@ ... kalau sempat aku jengah la MPH kat MV tu ... mengkala x sempat jugak aku beli je la secara atas talian kan ... ala x paham ke ..?? Online! ... hahahahhah ... ok dah dah la tu ... mari menyiapkan sarapan diri sendiri utk ke tempat kerja ... ada misi yg perlu dijalankan ari ni ... huhuhuh ... dup dap dup dap neh .... seremmm nihh ....


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ... !!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-