18 September, 2012

Apa kat dalam tuuuu ....???

Assalamualaikum ...!!!!

tak sabar nye la aku ni nak nunggukan ari ahad ni ... sebab ape ...??? laaaaaa kan ahad ni 23 September ... kan ada jalan kaki terbesar bersama avon tu ... x baca la n3 aku sebelum ni ... nah hambik baca kat SINI ... haaa dah baca kan ... dah tau kan ... so mari aku nak share dengan korang2 ape yg aku dapat bila aku daftar utk join ... dan share nyer sudah semesti la dlm bentuk gambarkan ... x koser aku nak karang ayat seperenggan dua ... korang layan je la gambar2 ni .... *saya suka saya suka* ...

the bag ... ada banyak harta karun dlm ni ... jom tgk apa yg ada ...
*saya suka saya suka*
 
 
taraaaaaaaaaaa ... banyak kan ... kan kan kan ....
*saya suka saya suka*
 
 
 
ni la dia tshirt utk hari kejadian nnt ... cantik kan ... auuwwww ... tasabar nak pakai .. huhuhuh ..
*saya suka saya suka*
 
 
 
ni pulak kotex nyer pantiliners dan jugak buku avon ... ada coupon jugak dlm tu ...
*saya suka saya suka*
 
 
 
ni pulak kipas ajaib x ajaib sangat la ... dengan hand sanitizing wipes ...
*saya suka saya suka*
 
 
 
dan akhir sekali ... mesti la ada pad dari kotex! ... dan jugak yg pakai kat kepala ni ... ape ntah nama dia ... huhuhuuh ...
*saya suka saya suka*
 
insyaallah aku akan hapdet lagi bila dah sampai hari kejadian ... harus la sharing is caring the gambar2 kan ... tunggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ....!!!!
 


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-