01 October, 2012

Jalan2 amal dengan Avon!

Assalamualaikum ....!!!!

bila selak2 blog ni baru aku perasan ... aku xde naik n3 pasal jalan2 amal bersama avon tu ... ingatkan dah naik ... huhuhuhu ... meh aku citer ... seawal jam 6.50am aku gerak amik cik adik berdua ... dah janji nak amik diorang ...kalau ikutkan plan asal mmg kakak n ayu ikut skali ... tapi kakak kena keje dan ayu x berapa nak sehat sangat maka aku je la yg pegi dengan diorg ...

sampai kat tempat kejadian, dah ramai yg ada ... huhuhuh ... dah macam meriah sangat2 ... *saya suka saya suka* ... so kami mencampakkan diri dikalayak ramai ... join the crowd kata omputehnye ...
ingatkan dah nak jalan terus dah lepas tu ... tapi mcm biasa la kalau dah nak jalan2 ni harus la warm up dulu kan ... biar tak pancit dan kejung nnt ... tapi aku x berapa nak bekenan bila diorg warm up dengan zumba ... bukan la aku x suka zumba ... *I VERY THE LOVE THE ZUMBA HOKAAAAYYYYYY* ... tapi the way diorg buat zumba is x not barang baik ... sangat x sesuai ... ada budak2 ramai la jugak ... tapi tarian dah macam ulat beluncas ... ohhmaaaannngggg ... so kami panas2kan badan dengan cara sendiri ...

lepas dah setel semua maka kami pun berlepas ... ok dah citer panjang lebor dah ni ... meh layan gambar yg rajin aku naikkan ...

 
 

banyak lagi sebenarnya gambar .. korang layan kat blog cik adik ni ... cikNovember katanya ....

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-