09 February, 2012

Tak Boleh!

Assalamualaikum ...!!!

last wik kan aku MC SEMINGGU ... hehehh saja nak besarkan tulisan tu ... ye aku MC seminggu ... dan dan tu la jugak macam2 yg aku x boleh buat/makan/minum ... dan yang paling best sekali minuman kegemaran aku pon dah x boleh minum ...

kakak : kakak, u jangan minum nescafe dah k .. tadi I ckp dgn Ina, I tanya dia apa yg u selalu minum ... dia kata u tiap2 pagi mesti minum nescafe yg dalam tin tu ... latte kot dia kata ...

aku : *buat muka sedih tapi x dilayan* ok ... saya yg menurut perintah ...

ekceli doktor pon ada pesan yg aku kena kurangkan amik caffein ni .. err aku bukan amik dadah k ... yg dalam minuman tu la maksud aku ... ya ...nescaffe, kopi dan yg sewaktu dengan nya ... so pasni aku dah x bley nak minum nes lagi ... there goes my fav drink ... tapi xpe la .. aku nak cuba gantikan dengan yg lebih kepada kesihatan ... dulu pon aku dah minum dia ni .. tapi tu la kan ... x semua kedai yg ada dia ... harga pon boleh tahan la ... huhuhu boleh ka aku nak maintain minum dia ja ni ... *sigh* @.@ ... heheheheheh ...


to my dear, jodoh kita x panjang ...
gmbr: Google


hi new friend, hope you'll stick with me ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-