09 February, 2012

takkan mengalah!

Assalamualaikum ...!!!

semalam x boleh nak tdo sangat ... banyak benda dalam kepala ni yg nak pikir ... betul ke aku nak buat macam tu ..??? kalau mcam ni pulak x boleh ke ..?? dan lagi dan lagi dan lagiiiiiiiii ... huhuhuhu sakit kepala pulak tetiba ... selang setengah jam aku asyik bangun je ... aku pon x sure nape ... agaknya bila sarat sangat dalam kepala mcm ni la jadi nya kan ...

tapi lepas pukul 4am aku tdo balik, alhamdulillah x bangun lagi lepas setengah jam ... pukul 6am baru aku sedar ... tapi yang pelik nya aku bangun dengan mood yg aku rasa best je ... selalu nak pegi keje macam malaaaaasss yang amat je kan ... tapi pagi ni lain sikit ... hmmm siap boleh tersenyum lagi ... *aku ni dah kenape ekk*

semoga aku akan dapat jawapan pada apa yg bermain di kepala aku ni ... dan semoga ianya akan selalu buatkan aku tersenyum macam pagi tadi ... insyaallah ..



ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-