21 February, 2012

makan lagi!

Assalamualaikum ....!!!

n3 aku kalau xde makanan x berapa nak sah kan ... heheheh ni nak share pasal citer 2 minggu lepas ... masa ni kakak ajak gi cari barang ... dia nak beli barang sebelum dia fly ... tapi skang ni dia dah ada kat sini dah ... dah balik dah pon ...

maka kalau nak cari barang xde tempat lain yg best melainkan MV ... ye tempat yg selalu kami pegi adelah MV ... maka kesana la kami ... selalu kalau sampai perut mesti nyanyi2 sakan ... wah kau macam tau2 je kat MV tu syurga makanan ... hahahhhhaa ... so mari makan dahulu ye adik2 ...

kitorang terjah kenny rogers sbb dah lama x makan kat ctu ... ok la ...dah semua pon nak makan yg sihat2 .... **sihat la sangat kan** ... dah org belanja, harus la makan kan ... ok masuk dan duduk sambil tggu pelayan dtg dgn menu ... dah lepas pilih tu maka haruslah aku snap gbr 4-5 kan ... heheheh ... jom layan gambar ...

sesi borak sambil tunggu makanan sampai ...
heheheh aku mmg suka candid2 ni ...



yang ni kalau bercerita dgn muka mcm2 ekspresi dia ... siap nak menayang cincin bapak besaq dia tu ... hai dah berjinak2 dengan cincin dah ke der..?? hehehehehe


ok makanan dah sampai ... muka sangat happy dan berseri2 ...


ni air cik adik kat atas tu ... dia minum yg panas2 je skang ni ...


ni pulak kakak besaq punya makanan & minuman ...
ayaq dia sedap la jugak ... nama ape ntah aku x ingat ...




oohhh ni muffin aku yg punya ... forever coklat ..


capucino ais blended ... yummeyyy ....!!!!


ni pulak makanan aku ... sedap la jugak ... menu baru ... 3.5/5 bintang ...



muka happy dapat makan ... maveles kan ...


belek tudung sbb ada benda jatuh ... huhuhuhu ... seb baik tudung bercorak ..
so x nampak sangat kesan tu ... aiyyooooo @.@



yg tadi tu x sedar bila masa ntah dia candid ...
yg ni pulak spontan je aku nampak terus senyum ... comey nyeerrr gigi arnab itu ...
*sila lempang diri sendiri 18 das*



ok yg ni sopan la sikit ... tapi nak jugak senyum kan masa makan ...
layankan je la ..



ni pulak membuang masa sambil tunggu kakak besaq bayar bil ...



ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-