23 February, 2012

Baru seminggu!

Assalamualaikum ...!!!

seminggu aku x naik LRT ... khamis aku drive sbb nak gi amik cik adik sorang tu dengan barang2 beliau sbb dah habis sem ... ni boleh cekidaut kat sini ... pastu jumaat sabtu aku cuti, so berkereta je la aku ... pastu isnin dgn selasa kakak hantar & amik kt opis ... cuma semalam je la pagi kakak hantar, balik nye aku balik sendiri macam biasa ... dgn LRT & bas ...

maka pukul 5.05 pm je aku zaassss balik ... naik LRT mcm biasa ... tapi macam ada perasaan yg lain sikit ... wahhh gitu kan ... baru seminggu dah lain ker ..??? heheeheh ... pastu ada pulak adegan kurang sedap mata memandang ... mamat ni rasanya keje kat KLCC kot sbb naik dgn aku skali ... masa dok jalan nak ke LRT tu dah perasan dah mamat ni dengan aweks dia ... deeyy ... orang jalan kelam kabut nak balik takutkan jammed, ko boleh pulak nak bergurau senda, berkasih kasihan tengah2 jalan ... @.@

xpe la yg tu ... anggap je dia kurang kasih sayang sampai x nyempat2 nak balik umah berkasih sayang ... hoh! ... dah tu maka sampai la tren yg ditunggu ... eh naik sama dengan pasangan kurang kasih sayang la ... ingatkan xde ape la ... sekali siap boleh bergelak2, bergurau2 over depan semua org ... kalau kat ober the sea mungkin xde hal ... tapi hellooooo kat cni adelah kurang sopan kalau ko nak kiss2 peluk2 cenggitu ...

sampaikan pakcik yg duduk depan diorg pon aku perasan naik segan dengan perangai diorg ni ... dia dok pandang sebelah kanan dia je ... jaga mata kan pakcik ... bagus2 ... kesian jugak dekat budak pompuan yg duduk betul2 depan diorang ... aku perasan dia pejam mata ... mungkin buat2 tdo kot ... x nak dosa mata kot ....

ok lah malas dah nak citer pasal diorg ni ... sampai je kat pasar seni aku turun macam biasa la ... ina pon sama sbb dia nak kejar komuter kat stesen KL ... so aku xde la jalan laju sangat ... kaki aku ni x berapa nak sihat sangat ... xpe la kan ... janji sampai ke destinasi ... ina dah hilang dah dari pandangan mata aku ni .. ye la dia nak kejar komuterkan ...

dah tu tunggu la bas dalam 10-15 minit, bas pon sampai ... maka naik la bas tersebut ... masa bas sampai kat LRT bangsar tu, aku terperasankan satu benda ni ... eh, sebelum ni xde lagi kan bende ni ... mesti baru pasang ni ... ye la baru seminggu aku x naik bas, dah ada pasang itu ini ... ni la dia benda yg aku maksudkan tu ...


tapi masih dalam percubaan lagi .. tgh testing mode lagi ... sbb dok ulang bende yg sama je kat skrin tu ... ok la kan ... at least kita boleh alert sikit utk yg nak guna bas RapidKL tu ... kira bagus jugak la ada bende ni ... harap2 lepas ni system akan lebih teratur la kan ...



ok lah dulu ..

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-