15 February, 2012

hujung minggu!

Assalamualaikum ...!!!

last wiken banyak benda yang berlaku/berlangsung ... antaranya ...:

1. Ika bertunang ... tahniah utk ika & syah ... plan asal aku mmg nak naik penang dgn elle & suzana ... tapi last minit ada hal lak ... minta maaf banyak2 ika & syah ...

2. hantar kakak aku ke KLIA ... kakak besaq pegi holiday seminggu membawa diri ... ceh ayat nak sedeh je .. tapi dia mmg patut pon pegi holiday tu ... aku tgk dia keje macam x cukup je 24 jam dia tu ... ok jangan lupa bawak balik kanggaroo ye kakak ....

3. kenduri kawen lia ... ahad lepas jugak berlangsungnya majlis kenduri kawen Lia (kawan keje singer) ... maka ke sana jugak aku pegi ... ye la dah jemput kan ... aku pegi sorg, jumpa dgn kak midah & farah kat sana ...

dah lama x tgk ber tiga ni ...


4. lawat kak an ... kak an ni staf singer jugak ... ye aku masih keep in touch dengan diorg lagi walaupon dah x keje sana lagi (masih mengharap nak keje sana) ... dia sakit ape aku x sure tapi ada kene mengena dengan saraf kalau x salah aku ... kebetulan ahad tu jugak ari jadi dia ... so kak midah ajak aku kesana sekali ...

gambar2 semua dari kamera kak midah .... TQ kakak kakak ..!!!


tu la dia antara aktiviti hujung minggu lepas aku ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-