08 February, 2012

dah february!

Assalamualaikum ...!!!

dah berabuk kan ... bukan malas tapi x daya nak buat n3 ... x berapa nak sehat ... baik fizikal mahupun mental ... dua2 adelah keletihan ... tapi skang ni dah ok sikit dari minggu lepas ... minggu lepas seminggu aku x keje ... ye tuan tuan dan puan puan ... SEMINGGU ...

tapi malas nak citer pasal minggu lepas ... bukan best pon ... citer pasal tajuk tu ... sekejap je dah sebulan dok kat tahun 2012 ... dah masuk februari dah ... dan ni adelah n3 pertama utk februari ... ish ish ish ... dah habih 7 hari dah baru nak ada n3 baru ...

tadi aku dah cakap dekat 'dia' pasal keje aku ... aku nak pikir habis2 ... samada aku nak teruskan ataupun tak ... aku rasa macam dah x mampu nak tanggung apa yg aku rasa la ni ... nnt la aku story lain n3 ... 'dia' masih boleh gelak2 walaupon aku x senyum sikit pon ... aku x mau jadi hipokrit dah ... nak jaga hati org lain saja .. walaupon berkenaan dengan keja ... tapi hati aku depa x jaga pon kan .. nice sangat2 ... letih!

ok aku dah melalut ... nnt2 la aku buat n3 lain ye ... ni macam n3 pembuka bulan februari ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-