29 February, 2012

Jom sarapan!

Assalamualaikum ...!!!

rasa mcm dah lambat sangat dah nak ajak sarapan kan ... tapi hari ni mmg aku sarapan lambat dari selalu ... sebab nyer pagi2 tadi lagi dah kelaparan ... maka aku minum air milo ... lepas minum milo tahap kekenyangan tu macam terlampau tau ... rasa macam kenyang yg amat pulak ...

tapi aku turun jugak la menapau sbb jap2 lagi aku mesti kelaparan balik kan ... dan betul la seperti yg di sangka ... pukul 10.45 a.m dah menyanyi lagu dondang sayang dah perut aku ni ... dan sarapan pagi ni di taja oleh encik amir kita ... dia belanja ari ni ... patut la beria je suruh ajak dia skali tadi ... thanks ekk amir .. buat2 la selalu belanja2 ni ye ... kitorang mmg suka ... esok lunch skali nak ..?? hahahahah ...

jemput makan semua ...


kena pulak dengan teh o panas ni ... mmg maveles la kan ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-