16 July, 2011

gambar pada malamnya pulak ...

Assalamualaikum ...!!!

kalau tadi gambar siangnya aku di opis ... ni gambar malam nya pulak ... gambar dengan osmet aku ... ekceli aku pon x tau yg diorang nak buat surprise ... hehehe tanjat boboi ... hahahaah ... kisahnya mcm ni ... petang sebelum balik tu aku YM dengan kakak aku tanya nak gi midvalley ke ari ni ... sbbnye aku tanya tu adelah kerana semalam x jadi ke midvalley ... cepat je dia reply nak pegi ... ok lah kan .. aku x de la syak ape2 ...

ok pegi sana aku cakap la aku lapar ... nak makan nasi ... dah petang ko nak makan nasi lagi lin ooiii ... kakak cakap nak makan kat the gardens ... hmmm ... tetiba je ... aku layankan je sbb aku mmg lapar ... sampai je kat foodcourt aku dah nampak kat tiang besar gambar ayam penyet ... ok aku nak makan ayam penyet ... yes .. eh tu kat tiang ... mana kedai nya ... oohh kat situ ada satu lagi tiang ... eh eh eh apesal budak ni senyum kat aku ... aku pandang skali je pastu eh macam osmet aku cik arda lak ... sekali betul la ...

cik arda dgn mek yuk tengah tersengih pandang aku ... dengan sebijik kek ... eh tersenyum plak aku ... makan kek lagi la aku jawab nya ... perut penuh dengan kek je ari tu ... dah dah jom layan gambar lak ...

kek yang sedap jugak ... sila abaikan hp transformers itu ... heheheh ...


bday girl dan kek beliau ... yum yum ...


dgn cik arda ..


cik arda & mek yuk ...


cik kakak & cik arda ...


aauumm ... makan kek itu ... hahahaha


ngeeeee ....


makan makan makan ...


dinner kami ...


roomate sehati sejiwa gitu ...


cik arda dan makanan beliau ... nampak sedap je ...


nasi nenas ... ok not bad ... sup dia sedap ...


the place ... food garden


ok kami dah nak balik ... tahun depan mai lagi .. hahahaahah ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-