27 July, 2011

Jelesnya aku ...

Assalamualaikum ...!!!

ok ni aku nak bagitau apa yg aku jeles tu ... ye la kan bak kata tajuk n3 tu kan ... mcm yg korang perasan (ade ke org baca blog aku ni), aku kan suka baca novel ... ye novel ... sangat suka baca ... setakat ni aku baru ada novel melayu je .. ceh novel pon ade melayu kan ... hahaha maksud aku novel karya penulis tempatan la ... xde lagi yg dlm bahasa inggerisnya yg aku buat koleksi ... tapi aku dalam prosess nk menambah koleksi ni ...insyaallah yg english punya pulak ...

tapi apa kena mengena tajuk tu kan ... ni la nak citer ni ... aku sebenarnya jeles dgn kazen aku ni ... dia pon sama jugak suka baca novel ni ... dulu aku selalu baca novel2 dia la ... hehehehe ... rasanya minat pada novel ni makin bertambah bila tengok koleksi yg dia ada ... kalau x salah aku dia suka kumpul novel Norhayati Berahim ... memang best2 pon citer yg NB tulis tu ... aku pon ada jugak 2 novel NB ni ... mmg nak buat koleksi pon macam Aisya Sofea ... semua novel AS aku ada ... heheheh ...

ni la yg buatkan aku jeles ni ... besar ok rak dia .. akunya xde la sebesar ni ... huhuhuh ...

kakak, i kidnap gambar dari fb u ...


ni la dia rak aku yg x seberapa ...
insyaallah akan bertambah lagi koleksi aku ni ...



ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-