26 July, 2011

amboi amboi semangat ...

Assalamualaikum ...!!!!

last week hari khamis malamnya aku dengan kakak ke cyber ... hantar barang dekat cik adik yg sorang tu ... ni aku gi hantar bende ni kat dia ...

tapi bukan satu ni je la ... satu plastik jugak la ...


tapi ni aku bukan nak cerita pasal dia ke pasal tin2 tu semua ... aku nak citer pasal on the way tu ... macam biasa la kalau ke cyber kitorang akan guna MEX la ... senang dan selalu jalan clean & clear je ... nak dijadikan cerita nya ... malam tu tetiba je jalan jadi macam ni ...

banyak kan kete ... ni la first time aku guna MEX sampai jem mcm ni ... ni semua sbb bola la apa lagi ... sbb game malaysia lawan Chelsea ... amboi kau .. bukan main lagi kan ... sanggup ye bersesak2 bagai nak ke stadium ... kalau la semua bersesak2 nak ke masjid macam ni alhamdulillah la kan ... bukan apa aku berani ckp ramai yg nak gi tgk bola sbb 90% kete2 tu semua exit kat exit ke stadium BJ tu ... pastu semangat dengan jersi bagai ...

ni ada lagi gambar yg sempat la akak aku amik ... sbb apa akak aku yg amik..?? la kalau dia amik gambar sah2 la aku yg drive kan ... hehehehe ....










sila abaikan quality gambar yg sangaaaaaat cantik itu ... heheheh

ok lah dulu ...
sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-