20 July, 2011

Bunga di Floria ...

Assalamualaikum ...!!!

bunga ..?? floria ..?? dah habis dah pon floria 2011 kat putrajaya tu ... aku sempat la pegi dengan opismate, Ina & Wa ... plan asalnya nak pegi sama2 dengan kakak & cik Arda (osmet aku) ... tapi atas sebab2 yg x dapat dielakkan, diorang x pegi ... takpe la next year ada lagi aku tgk dia tulis kt banner tu ...


so aku pegi bertiga je la dengan opismate aku (abaikan ayat yg berulang2 ni) ... ok nak mencari tu boleh tahan jugak la sbb x familiar sangat aku dengan putrajaya ... kalau takat nk ke klinik putrajaya ok lagi sbb kakak aku dulu kan kena keje kat klinik .. ok dah mengarut dah ni ..

berbalik pada citer bunga2 cinta ni ... lagi ko nak buat kerepek kan ... hahahahah ... bunga di floria la ... kami gerak dari rumah Wa pukul 2 lebih la ... sampai ke putrajaya sesat la sekejap sebelum sampai ke tempat yg nak dituju ... panas ... tu je yg boleh aku cakap ... memang panas sangat putrajaya tu ... haddooiii ... orang pon boleh tahan ramai jugak la yg bertandang (eh dah macam kenduri kawen ko lak kan bertandang bagai) ... so kalau dah panas dan orang yg ramai tu, paham2 la mcm mana keadaan nya kan ...

x yah la citer panjang2 jom layan gambar2 bunga yg sempat aku amik ni ... aku adelah malas nak letak caption ... pandai2 korang la kan ...

bunga2 ni semua kat luar ...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

bunga didalam bangunan ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-