26 July, 2011

kesukaan yg baru

Assalamualaikum ...!!!

eh ko pun dah nak jadi macam HMetro jugak ke, lin ...??? tajuk n3 buat org konfius ... heheheh jgn marah ye HMetro ... apa yg baru ..?? kesukaan ... hmmm ni meh aku nak citer ... tapi xde la sampai beria pon aku nak cerita ...

baru2 ni (xde la baru sgt, dah 2 mggu rasanya) ... aku ikut cik wa gi satu tempat ni ... heheheh rahsia la sangat kan tempat ape ko pegi tu lin ... ala xde nak rahsia2 dah ... aku ikut pegi gym ... cik wa yg kenalkan ... so aku dgn ina daftar la masuk kat gym tu ... huhuhuh rasa sangat giant aku dlm gym tu ...

org lain yg pegi pon ada je yg besar lagi dari aku ... tapi aku tetap rasa aku mcm giant ... ok paham2 sendiri la kan ... ok ... dah berdaftar bagai, esok nya kami mulakan hari pertama kat ctu ... huhuhuh boleh tahan jugak la penangan gym ni sampai isnin tu aku MC ... doktor gelakkan aku ... dia kata muscle aku terkejut ... mau tak terkejut ... kalau dah eksaited sngat semua bende ko nak cuba kan ... dah macam hape dah kan ... ahhahahh ...

so skang ni aku dah boleh nk balance la ... xde la aku terjah semua benda nk buat kat gym tu ... tapi benda yg wajib buat adelah berlari selama 20 minit dan basikal pon 20 minit ... mmg tu wajib buat tiap kali aku pegi ... lepas keje je terus menapak ke sana (kalau x bz la)... seb baik depan opis je tempat tu ... hmmm ... ok lah ... jom tgk gambar sekeping dua yg sempat aku amik sabtu lepas ...

semangat ye cik ina kita ...


fokus lin fokus ....


ni je yg aku mampu ... ok lah utk beginner kan ... heheheeh ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-