04 July, 2011

sape adam, sape fuad ...??

Assalamualaikum ...!!!!

semalam masa otw balik ke kl, aku dgn kakak & adik aku, ayu sembang2 la pasal filem ni ... x lama lagi kan nak kuar citer dari novel adam & hawa dan jugak Kau untukku ... dua2 tu aku suka ... penulis dia mmg sangat best ...


kami dok bincang2 sapa la yg bakal bawak watak Adam (Adam & Hawa) dan Fuad (Kau Untukku) ... saspen la pulak kan ... dah la dua2 novel mmg aku suka ... kalau x kena dgn pelakon mesti x best kan ... hmmm .... kakak aku siap tanya lagi sape yg sesuai bawak watak Adam selain Aaron Aziz ... maksudnya dia dah set dlm kepala dia Aaron la yg sesuai kan kakak kan ... heheehh ...


aku dengan selamba jawab AdiPutra ... heheh ... ok la kan, dia berlakon pon best ...


pastu sorang lagi yg nampak sesuai pelakon baru Ungku Ismail (ye la kot nama dia mcm tu) ..


ala yg belakon baru2 ni dlm cerekarama Anak Emak tu ... yang tu la ... kalau yg lain macam x masuk je kan ... ampun ye encik2 pelakon semua ... hahahah giler jahat ayat aku tu kan ... ni pendapat aku je la ... jgn la korang emo lak ... xmo emo2 ehh ... heheheh ...

korang rasa sape yg sesuai ... hahahah ... sekali dah ada pelakon kannn ... hehehehe ... mana la aku tau kan ... dah ade ke ..?? sape .. sape ..?? kalau dah ada tu aku harap sangat pelakon tu dapat bawak watak Adam & Fuad tu macam mana watak dlm novel tu ... heheheh ... apa2 pon aku tetap sokong filem & drama tempatan ...

gambar credit to GoOgle ..

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-