13 July, 2011

Terima kasih atas ingatan ...

Assalamualaikum ...!!!

senyum sepanjang hari
... ye ye aku tau aku dah mcm x betul ... hahahah ... ok la kan, bagi la can aku nak happy ari ni ... walaupun dah masuk 3 series, tapi aku tetap happy ... terima kasih Ya Allah atas kesihatan dan kurniaan yang telah engkau berikan pada hambamu ini ....

ye ari ni genap la usia aku ke-30 ... aku x kisah pon nk bgtau umo aku ... heheheh ... terima kasih banyak2 pada semua yg meraikan ari ni ... especially yg kat opis ni ... ada kek, pizza & hadiah ... yeay ... siap orang berantar bagai hadiah cute aku tu ... thanks korang ... terharu ... oohhh sebak didada ... ni la yg aku dapat ...

comel kan ... thank you ye adik2 ...


budak cute ... sape tu ..??? hehehehe ...


thank jugak utk yg wish pada wall fb & twitter aku tu ... thank you so much ...!!!
** nnt aku upload gambar lain sepanjang hari kejadian **

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-