25 July, 2011

bikin panas rumah ... adehhh

Assalamualaikum ....!!!!

sabtu lepas kan ade bola kan ... harimau lawan singa ... elok sangat la kan ... tapi kan ... aku yg dah nak hilang stress sbb keje dah makin bertambah stress bila tgk bola tu ... oooo darah naik turun naik turun je ...mana tak nya kejap2 gol ... eh nak main pesta gol ke hape ni ... adoiii .. mmg stress ... tapi aku mmg tabik spring pada safee sali & kunalan ... dia mmg laju ... bak kata fizz fairuz kt tweetland, kalau xde dia ni mmg x naik la bola tu .. yes betul ... eh org lain macam kena guna2 je ... apsal ekk ... goalie lagi la ... sakit mata je tgk dia macam patung cendana je tgk bola gol (aku sorang je boleh jadi patung cendana, OK) ... rasa nak humban diri sendri ke dinding je ...

singa akan datang utk lawan disini pulak ... nntikan ye ...

masa 1st half tu aku tgk kejap je sbb sakit pankreas tgk diorang main ... pastu layan2 twitter tgk diorg tweet mcm best je ... ok tukar balik tgk bola ... hmmm dah makin panas ... bila safee masukkan gol lagi, semangat nak tgk makin ada ... ok lagi satu gol bagus2 ... dan akhirnya berkesudahan dengan singa 5 harimau 3 ... at least ade jgk bekal kan utk lawan dengan singa kat sini khamis ni ... khamis ni kan ...

apa2 pon aku tetap sokong harimau kita... cuma tolong la turunkan KF nnt ... sakit mata tgk keeper tu ... tu je la ... semoga kita menang nnt ... insyaallah ..


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-