29 July, 2012

Meja baru kat tempat lama

Assalamualaikum ...!!!
basi..??? ye aku tau ... lepas 2 bulan kat Singer baru aku nak share kan gambar2 ni ... so layankan je la ye ... macam biasa la kalau aku kat tempat baru kan ... harus la aku amik gambar meja aku tu kan ... kali ni aku nak share meja kat SINGER plak ... ala sebelah je dengan meja aku dulu ... jom berkenalan dengan meja aku ... hehehehehhe

ni drawer aku ... sebelah kiri tu la meja lama aku ...
berjiran pulak .... hehehehe


ni la dia tempat aku ... aku duduk kat tempat Boy ... BOY, i seat at your place  ...
ye aku dapat laptop lagi kali ni ...
yg biru tu bantal panas ... heheheh ... penyelamat dikala kesejukkan yg melampau ...


ni pulak sudut sebelah kanan meja aku ... kemas kan ...
ish ish ish ... meja sapa la yg kemas sangat ni ... *lempang la diri sendiri ye*


ni lagi gambar ... kalendar aku yg dari opis lama ...
dah berconteng2 dengan meeting2 setiap minggu ... @.@

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-