31 July, 2012

koleksi julai lambat sangat!

Assalamualaikum ...!!!!

tudiaaaaaaaaaa ... dah nak habis dah Julai, baru nak bawak keluar koleksi dia ... ish ish ish .... ni la salah satu bukti yg aku ni sangat la bz kan ... huhuhuh ... dan utk pengetahuan semua ... koleksi jun pon x habis baca lagi weh ... apa nak jadi ni lin oooiii ... xpe2 ... yg tu kendian2 la aku baca k ... jom la kita berkenalan dengan koleksi Julai ni ...

ni la dia koleksi julai aku ... ni adelah novel2 la kan ... macam biasa 3 novel semua nya ...
tapi aku ada koleksi tambahan .... sila kebawah lagi ok ...

 
dan yg ni pulak adalah koleksi komik Dear Yayah aku .... suka aku dengan komik ni ... kali ni penulis buat dari form 1 ... kalau cerpen dia buat bermula dari form 4 & 5 ... dan mmg sangat kelakar kot kalau baca ni ... aku baca masa lunch time kat opis ... mmg gelak sorang2 ... lepas tu farah pon baca jugak ... dia pun gelak2 jugak ...

 
ok jom tgk novel ni pulak ... hmmm tajuk mcm menarik kan ...
tggu bila aku dah baca nnt ... tgk menarik ke tak kan ....

 
tajuk novel ni pon mcm best je kan ... hehehehh ... aku mula baca novel ni dari blog penulis ... so lepas je dapat tau dah dibukukan, memang x lepaskan peluang la ... aku dah baca ... nanti aku ulas ye ...sabar!

 
ok yang ni x baca lagi ... kawan aku, bidayah cakap best .... ekceli aku suka jugak dengan karya2 Fauziah Ashari ni ... ada la 4-5 novel dia dlm koleksi aku ...

 
ni pulak koleksi terakhir utk Julai ni ... pun belum sempat aku baca ...
insyaallah akan baca bila aku free nnt ...

dan macam biasa aku akan buat review setiap novel ... komik x yah la kot kan ... tapi mungkin lambat lagi kot ... review utk koleksi jun pun aku x buat lagi kan ... ooo esok dah ogos dah pon ... huhuhuhuh ... nak kena cari koleksi ogos pulak ... huhuhuhuh ....

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ....!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-