29 July, 2012

akhirnya dapat jugak makan nasi ambeng!

Assalamualaikum ...!!!

ha kan dulu aku penah cakap nak cari nasi ambeng kat KL ni ... nasi ambeng ni kan asalnya dari johor ... nak pegi kat TTDI tu tak sampai2 jugak aku kan ... so masa minggu awal aku kat SINGER ni, si farah la yg bawakkan nasi ambeng ni ... kebetulan mak dia ada kat KL masa tu ... so dia pun tanya la kalau ada sesapa yg berminat nak beli ... mmg ramai la yg order ... dengan aku2 skali ...
eksaited nak makan nasi ambeng ni ... memang sedap la nasi dia ... aku kan x penah makan ... yg mak farah buat ni mmg sedap ... aku suka ... nanti nak gi cari lagi nasi ambeng ni ... TTDI tetap akan aku pegi ... heheheheh ...

ni la rupa nya ... nampak sedap kan ... rasa dia mmg sedap! ...
thanks to mak farah sbb buatkan nasi ni ...
pss: makcik, nnt buatkan lagi ... heheheehh


ohh abaikan tangan comel tu ...
dah x sabar sampai amik tangan sendiri .... huhuuh

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-