31 July, 2012

berbuka di Dubu-dubu pulak! ...

Assalamualaikum ... !!!!
jumaat aku kat Sunway, sabtu nya aku kat midvalley plak ... jugak berbuka kat luar ... sabtunya aku berbuka dengan nor ... kakak pon ikut skali ... tu pon lepas aku beria2 ajak ... ye la x kan la nak tinggalkan dia sorang2 lak kan ... jumaat tu dia dah berbuka sorang2 ... kesian kan ... so sabtu tu kitorang berbuka kat restoran Seoul, Dubu-dubu ... ni kira fav restoran yg aku suka masuk la ...



makanan dia mmg sedap2 ... aku paling suka skali soondubu ... lembut je tauhu dia ... memang maveles la *telan air liur* ... memang masa awal puasa tetiba jadi teringin nak  makan kat situ ... so aku pon plan la awal ... ikutkan aku, kakak & ayu je ... tapi ayu pulak dah melencong ke kelantan lepas balik dari kedah .. ye la dia cuti seminggu kan ...

so yang tinggal nya aku dgn kakak ... dan kebetulan lagi nor x dpt nak join buka puasa aku & ika dan jugak buka puasa 5hb nanti, so aku ajak la dia skali ... agak lama jugak la x jumpa dengan dia ... last jumpa was masa aku keje dekat jalan ampang lagi ... ye la masa tu dekat je dengan tempat dia training ... dia training kat bangunan TA tu, so dekat la dengan aku yg ada kat Wisma Central tu kan ...

tapi aku x ingat nak amik gambar la pulak ... huhuhuhu ... ok lah .. yang penting dapat bebuka sama2 ... lepas ni kena atur nak berbuka dengan adeq plak ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-