29 July, 2012

Ayam ni memang menggoda ...

Assalamualaikum ...!!!

ni lagi satu cerita bulan lepas ... sebulan dah la ... dok terperuk dlm draft ... sejak keja kat sini, aku mmg xdan nak update macam selalu ... ok lah kan ... maksudnya aku bz dengan keja ... kalau dulu, keja x la banyak .... siap boleh hapdet selalu ja blog ni ... xpa la kan ... janji aku hapdet ... dah lama x makan ayam yg sedap kat ostel ayu tu ... so bila ayu pi MMU aku siap pesan suh dia tapaukan untuk aku ... bila dapat makan, memang nikmat tak terkata ... alhamdulillah ... huhuhuuhuh ... meh la layan mata ye ...

ayam yg enak lagi lazat itu ...


ni la peneman ayam sedap tu ... yg ni pon boleh tahan sedap laa ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-