29 July, 2012

keje baru yg lama

Assalamualaikum ...!!!

ni lagi la sangat basi ... dah banyak kot n3 pasal dah balik sini ... tapi nak citer gak ... berkepam weh dok dlama draf je .. mari mebaca ye anak2 ... membacakan jambatan ilmu *tetiba minta pelempang*...

eh aku ada bagitau ke aku dah balik keje dengan SINGER ...??? ye ye aku dah balik SINGER ... tapi aku xde la buat keje lama (programming) ... kali ni aku buat keje berkaitan dengan website ... ok lah buat masa skang ni ... kalau dulu aku bawah CK ... skang aku report terus dengan ms Yap ... dia la bos aku skang ni ...

ok perenggan atas ni yg dalam draf ... yang ni yang baru nyer ayat ... dah dua bulan dah aku balik sini ... dan dah dua bulan jugak la aku report pada ms Yap ... setakat 2 bulan ni, alhamdulillah ... hidup aku kembali tenang ...

tempat aku pulak sebelah je dengan tempat lama aku dulu .. sbbnya tempat aku dah ada orang duduk .... so aku duduk tempat yg penah boy duduk dulu la ... ok la not bad ... janji ada tempat kan ... takde la aku merempat kan ... heheheeheh ...

apa yang boleh aku kata, rasa aman dan bahagia dikelilingi insan2 tersayang *cewah* ...  ok nnt aku sambung lagi pasal keje ni ye ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-