02 November, 2011

Terbaik Dari ♥ HAYAD ♥

Assalamualaikum ...!!!

HAYAD ..!!! ingat lagi tak aku penah buat n3 pasal HAYAD ... kalau x ingat boleh baca kat sini ... setelah sekian lama (ceh lama la sangat kan) akhirnya bertempat di Kelab Darul Ehsan, Ampang telah diadakan gathering untuk HAYAD friends ... ok ayat aku dah tunggang langgang ... senang citer HAYAD buat friends gathering kat Kelab Darul Ehsan ... bertujuan untuk menghargai fans & friends diorang ...

pagi hari kejadian tu (ahad 30 Oct 2011), aku gerak ke Cyberjaya utk ambik cik adik ber4 ... cik ayoyo, cik linda, cik mira & cik ice ... sbb diorang la jugak aku bley kenal dgn HAYAD & Dayah Bakar ni ...

lepas je amik diorang terus gerak ke ampang ... alhamdulillah walaupun salah masuk jalan, kitorang sampai sebelum masa yg dijanji kan ... aku ni dah terikut2 perangai pak halim la ni ... kalau dah janji jgn lambat ... dan perangai kak shitoh ... biar kita tunggu orang, jgn orang tunggu kita ... heheheh ... tq abah & mama ...

ok dah sampai kat parking, gerak pulak ke dlm kelab tu sbb nak cari tempat yg namanye Duyong ... x tau la plak kata Duyong tu adelah restoran ... heheheh ... siap salah masuk lagi ... lepas dah sesat2 semua maka jumpa la dengan Duyong ... masa dok tercari2 Duyong tu ade la aku amik gambar sikit ... tapi yg tu nanti2 la aku buat n3 lain .. ok dah jumpa semua, maka tunggu la kami kat area2 Duyong tu ... ye la kan sampai awal ... tunggu ... tunggu ... dan tunggu ... berapa banyak tunggu daaa ... mula2 nampak muka cik adik manis, Dayah Bakar ...nampak je kitorang dia terus senyum ... memang adik manis la ...


then di jemput masuk ke dlm restoran tu .. masuk duduk dan amik gambar sikit2 ... so tunggu la ketibaan HAYAD ... dalam pada tunggu tu, adik manis datang dan suruh makan dulu .. ok jom makan ... kebetulan mmg tgh lapar ... heheheh ... makanan2 dia semua ok ... banyak la jugak .. dengan nasi ayam nye ... mee pun ada ... spageti pon ada ... rojak ... yong tau foo (kesian ayoyo, ade citer yong tau foo ni ... nnt next n3 ye ) ...dan macam2 lagi la ... kek pon banyak pilihan ... tapi harap maaf la sbb gambar makanan x ambil la pulak ... maklum la semua dah lapar ...

later, HAYAD pon sampai ... kitorang didendangkan dengan lagu2 diorang ... 6 lagu semuanya ... dan semua pun aku suka ... dan yg paling aku suka adelah track 1 & 6 .. hehehhe ... sape yg pegi tau la tajuk lagu tu kan ... x bley bocor lagi la kan ... ok dah banyak aku meraban ni ... jom layan gambar ... thanks to ayoyo dgn cik nikon tu ... sbb semua gambar ni dia yg amik dgn cik nikon ... jom layan ... aku malas nak letak watermark la ... mcm mana .??? layankan je k ...

♥ HAYAD ♥


masa ni kitorg suh Dayah join ♥ HAYAD ♥... sedap suara adik manis ni ...


sedap2 lagu diorang ni ... bukan nak mengapu ye ... tapi mmg sedap ...


yg hadir pada hari kejadian ... ada lagi kat meja sebelah ...


good job guys ... *sabar menunggu lagu2 ♥ HAYAD ♥*


♥ HAYAD ♥


sila isi maklumat diri ye ... dan jugak yg kat bawah tu ... yeahh ...


with adik manis, Dayah Bakar ...


♥ HAYAD ♥ with the girls ...


with adik manis ...


ok aku pon nak masuk jugak ... dushh @.@


cik ayoyo & adik manis ..


♥ HAYAD ♥


ini pulak adelah cenderahati dari ♥ HAYAD ♥ ...
sticker, heart cookies & privilege card ...

ok tu je lah dulu untuk kali ni ... insyaallah kalau ada lagi news or update pasal ♥ HAYAD ♥ aku akan update lagi ok ...

ok macam biasa la kalau nak tau update ♥ HAYAD ♥ boleh la ke :




ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-