20 November, 2011

tiada rahsia ...

Assalamualaikum ...!!!

ni citer sabtu minggu lepas ... ye minggu lepas ye bukan semalam punya ... dah lama x buat aktiviti adik beradik bertiga ni ... maka lepas je kakak amik aku kat opis (harusla aku keje kan), shoot pegi cyberjaya amik ayu ... dia nak balik minggu tu ... so kakak dah ckp nak ajak makan kat tempat yg ada nama rahsia tu ... hehehheeh ... aku ok je ...

dah amik ayu, shoot ke MV ... nak makan la kan ... dan2 tu jugak aku kata nak makan kek ... kakak pon ok je ... ayu lagi la ok ... so dah sampai kat MV maka menapak la ke tempat yg nak dituju ... tempat rahsia tu dah jadi x rahsia dah ...mana lagi kalau bukan tempat ni ...

|
|
|
|
|
|
|
V

ok kek dah habis baru nak amik gambar kan ... hahahahah ... tapi kek ni not bad la ...


ni pulak makanan cik ayu kita .. nama air x ingat tapi banyak buih kau ...
lasagna dia macam pelik sikit ... hehehehhe



ni pulak makanan aku ... spagetti chicken ball & air hot chocolate ...
aku bagi 4.5/5 ... maksudnya puas hati la kan ...


ni pulak kakak besaq punya makanan ...
ayam ape ntah dgn chamomile tea .. sedap tea tu ... ayam pon ok la ...


ok jom tgk muka2 kakak dan cik ayu yg sempat aku amik sepanjang kat tempat rahsia tu ... layan2 ... hehehehhe

dia ni mmg selalu eksaited lebih ckit .. aku ape lagi suh la dia pose over2 ckit ... tapi over dia takat gambar2 ni je la kan ... over ke mcm tu ... layan la kan ... hahahahaha ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-