04 November, 2011

alahai la yong tau foo

Assalamualaikum ...!!!

sedap kan yong tau foo (camni ke ejaan dia.. belasah je) ... ada citer disebalik kesedapan yong tau foo ni ... *senyum* ... hehehehe ... sabtu lepas ... ayoyo balik hari sbb nak gi cari kedai yg abang dia (abg aku jgk) pesan tu ... kedai tu kat area pudu ... sbb aku keje so, dia pegi dgn kakak besaq la ...

ok petang nye lepas hantar kakak besaq kat subang airport, aku nak hantar dia pulak balik ostel ... so aku ajak la dia ke pasar malam kat pantai dalam tu ... kat area pantai permai kalau x salah aku nama tempat tu ... sampai sana dah parking semua, menapak la kami ke pasar tu ...

ok x tau nak beli apa sbb x tau nak makan apa ... so aku suggest kat dia yong tau foo ... beli la banyak ckit sbb kawan2 dia ada ... takkan la dia nak makan sorang2 ... kesian lak ... so aku yg pilih semua sambil di bantu oleh beliau *ayat minta dilempang 13 das* ... ok ade jugak beli jagung rebus .. and ayam percik ... aku x tau nak makan apa ... beli cucuk2 je ...

lepas dah habis beli semua, maka gerak la kami ke cyberjaya ... dah sampai semua dia pon dah naik, aku pon shoot balik pantai dlm ... sampai je kat parking tgk2 ada msg tanya pasal yong tau foo ... eh bukan dia dah amik ke ... aku kol dia tanya ... dia kata xde dgn dia ... aku check balik dlm kete ... naaahhhh ada dlm kete la ... ok aku dah gelak2 ... dah la ayam percik tu dia bagi kat aku jugak ... so yg ade dgn dia jagung rebus je ... hohohohoh ..

pastu dah naik umah ... aku dok msg dgn uncle ... tanya pasal resume dia ... pastu dia sebut pasal yong tau foo ... pelik .. macam mana dia tau pasal yong tau foo ni ... hmmm xpe la ... then on laptop bagai .. masuk fb & twitter macam biasa .. ok baru aku tau mcm mana dia tau ... ni ha sbb ni la dia tau pasal yong tau foo tu ... heheheheh ...

|
|
|
|
|
|
|
|
V



ok dia pos kat wall tanya pasai yong tau foo ... sekian


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-