19 November, 2011

kerana Harimau ... aaauummmm

Assalamuaalaikum ....!!!!

lama kan ... hmmm aku bz yg amat ... ye la kalau tidak nnt dia kata aku x buat keje pulak *sentap kejap* ...

ok ni bukan nak citer sentap menyentap bagai ... ni nak citer pasal ari ni ... ape ada dgn ari ni ... oo ari ni harimau mengaum lagi ... dan x sia2 la aku merempit sakan kat MEX sbb nak tgk harimau kat rumah tu ...

kisahnya, kalau dh sabtu keje macam biasa la kan ... tghari kakak dtg amik aku then shoot ke Cyber ... cik adik sorang tu nak beli barang katanyer ... ok sampai kat dia lebih kurang pukul 2.15pm ... then shoot back to midvalley sbb aku dgn kakak mmg lebih selesa ke situ kalau nak beli barang2 ni ...

asalnye nak ke Alamanda je .. tapi bila mengingatkan pada situasi yg lepas2 maka kami pon terus la ke MV je ... ok masa nak sampai tu sesak macam pelik sikit ... hmmm ade ape la kat MV ni ... ok masuk je la kat parking yg biasa ... kakak masa ni dah sakit kepala ... so sampai je ayu pegi beli barang2 dia dulu ... then cari parking ... aku tinggalkan kakak rest dlm kete sbb dia x larat nak jalan katanyer ...

dah lepas ayu bayar semua shoot balik ke Cyberjaya ... masa tu dah pukul 3 lebih ... aku ade gak tanya boleh tak aku hantar dia malam sikit ... dia kata kawan dia kirim makan ... ok tade hal hantar je la kan ... so keluar dan menuju ke MEX semula ... masa ni aku mmg dah start aksi rempit merempit ni ... heheheehh ... sampai kat hostel dia 4.20pm (lebih kurang) ...

dalam hati macam x sempat je aku nak tgk harimau ni ... ish ish ish ... dek sbb x sabaq jugak la aku merempit lagi skali kat MEX ke KL pulak ... ye jangan ikut acara rempit merempit ye adik2 ... ada pulak diorang nak betulkan ape ntah kat hiway tu ... maka kena masuk ke hiway sebelah satu lane ... ok sentap kejap ...

dah normal balik ke jalan yg betul tu aku rempit lagi ... dan selamat sampai kat parking rumah tu 4.56pm (jam kete aku) ... ok sempat ni nak tgk harimau beraksi ... naik lift turun lift bukak grill tutup grill bukak pintu je cik yuk kata bola dah start ... heheheheh tepat pada masanya ... masa aku tgk kat tv tu dia baru tunjuk kedudukan pemain ... ok la kan baru nak mula ...

ok .. dan aku rasa berbaloi aku merempit di MEX 2-3 kali ari ni sbb harimau menang .. YEAAAYYYY!!!!! ...

ok yg menyebabkan ramai sangat org kat MV tu adelah sbb ade ekspo barangan bayi kalau x salah aku .. sale la tu ... patut la aku nampak kebanyakkan ibu2 mengandung dan jugak para bapa2 yg tgh sorong kete baby tu ... ada jgk yg beli lampin satu troli ... susu sekerat troli ... sakan betul borong ...

*malas nak kalerkan n3 kali ni* Sekian.

ok lah dulu ...!!!!

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-