03 November, 2011

eh eh hujan laaa ...

Assalamualaikum ...!!!

lepas je makan tadi singgah kinokuniya kejap ... adeh melayang duit beli koleksi baru ... yg tu nnt aku buat n3 lain ... ni semua godaan yg aku kena hadap bila masuk bookstore ... aku boleh tahan lagi kalau ko tayang perfume ke baju ke kan ... tapi kalau dah melambak novel2 baru kat depan mata aku boleh jadi gila ... ye aku x main2 k ...

ok2 aku x nak citer pasal aku yg gila dgn novel2 tu semua ... ni nak citer masa nak balik ke opis lepas keluar dari kinokuniya ... Hujan..!!! dan sangat lebat ok ... ni stok2 yg kalau ko redah memang tahap kuyup lencun semua ada ... so jalan2 la pusing2 kat dlm klcc tu ...

wa ajak ke watson .. maka ke watson la kami ... dah tu turun tunggu kat bawah ... dah x tau nak kemana ... tunggu je la kat depan Maxis tu ... hmmm lebat sangat hujan ... sempat la aku snap gambar 4-5 keping ... heheheh jom layan gambar jom ...

eskelator rosak so naik lift ... eh bukan kami je ramai lagi ... hahahaha semua malas nak cari eskelator lain ... serang lift la jawabnya kan ...


lebat kan hujan tu ... hmmm ... ade gak terpikir nak tahan teksi balik opis ...
padahal opis bangunan sebelah je pon ... mau kena gelak dgn drebar teksi tu nnt ... hehehehe



diorang tak sedar ni masa ni ... hehehehhe



ina kusyuk baca novel baru beli ... hehehhehe ...


tolong saya ... heheheheh ... dah macam kena tangkap dah ina ni aku tgk ...
muka nak nangis je kan ...



akhirnya saya bebas- ina ...
eh aku suka gambar ni ... cantik kan ... **ina akak puji ikhlas ok**

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-