30 November, 2011

Dah tua dah sorang lagi ...

Assalamualaikum ....!!!!

sabtu lepas bday kakak besaq ... HAPPY BIRTHDAY KAKAK...!!!!



maka adik aku cik ayoyo bgtau dia nak belanja makan ... weh makan free ... sape x mau ... rugi la kan ... bukan senang nak dapat makan free ... nak nak dia plak kan yg nak belanja kan ... dalam x sihat aku tu buat2 la muka sihat ... kang spoil pulak hari tu kan ...

petang baru kitorang gerak ke cyber ... sbb pagi nye dia nk jumpa kawan dia katanyer ... layankan je ... janji aku dpat makan free ... sampai je kat ostel tu dia dah menunggu kat bawah tu dgn ju, kawan yg dia nak jumpa tu la ...

dia dah siap belikan kek utk kakak aku tu ... auuu taching2 la pulak rasanya (ko apehal nak over lin) ... ok dah siap makan kek dah maka gerak ke tempat kejadian ... masa ni ju dah balik sbb ayah dia dah dtg ... kat mana ye tempat yg dimaksudkan ... tempat nya adelah PIZZA HUT ... ha kau sekali nak makan pizza cik adik tu ... kitorang ikut je ... heheheheh ...

ok orang xde la ramai sangat pon ... suam2 je org yg ade dlm tu ... ok dah order semua maka aku pon tangkap la apa yg boleh ditangkap ... heheheehh ... nak tgk ke ..??? ok2 jom layan gambar pulak ... layan ye layaaaannnn ....!!!!





















ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ..!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-