04 November, 2011

Pantang masuk ctu ...

Assalamualaikum ...!!!

alhamdulillah ... pagi ni hujan lagi ... hujan rahmat la tu ... tapi bukan la aku nak citer pasal hujan ni ... nak citer yg ada kene mngena dengan tajuk n3 tu ... ape yg pantang masuk tu ...??? mana tempat tu ... ??? aku ni kalau dah nama masuk ke bookstore kalau x beli novel mmg x sah lah ... koman2 pon aku beli satu novel ...

dan yg terbaru aku pegi kinokuniya semalam lepas makan2 kat KLCC tu ... sambar 2 novel ... satu tu mmg aku dah baca tapi bukan aku punya ... kakak punya so aku pun nak buat koleksi aku sendiri ... dan yang satu lagi agak tebal ... buku ni ina yg bagi tau pada aku kewujudan nya ... hahahahah ayat sengal ... so beli la 2 buah buku ni ...jom berkenalan dgn koleksi2 terbaru aku ni ...

ni la buku yg aku dah baca tapi kakak punya ... so aku beli untuk koleksi sendiri ... sedap la citer ni ... bercinta dgn adik ... kawennye dengan abang ... aduhh romantik plak si abang tu ... cair ... ok dah dah ...


ni la buku yg dikenalkan oleh ina ... hahahah ayat macam kenalkan dengan orang je kan ... buku ni agak tebal ... lebih tebal dari 7 Hari Mencintaimu (Siti Rosmizah) ... tak sempat nak baca lagi ... nnt la ye ...

eh lupa pulak ... Sweet Sour tu bukan aku sorang je yg beli tau ... hahahah ni tgk ni ....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

dengan pesanan dari wa & ina 'Kalau x best buku ni, siap Kak ija' ... hahahahh ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-