11 August, 2011

apehal ni ...!!!!

Assalamualaikum ...!!!

citer ni dah lepas 2-3 hari ... tapi hari ni baru ko nak hapdet kan lin ... bz ye ko ... heheheh ... memang bz pon ... ni aku nak share pasal hari selasa lepas masa nak balik rumah ... kejadian adelah kat stesen KLCC (lrt la) ... mula2 jalan kat bawah tu nak ke tempat tiket tu pon aku dah lain macam ... apesal la ramai sangat orang hari ni ...

jalan la lagi sampai la ke tempat beli tiket tu ... mak aiii .. ramai nyer org ... ni ade rusuhan ke ape ... xpe la ... dlm hati aku ni lantak la kalau nak merusuh , jgn kaco aku sudaaa ... ok dah masuk ke kawasan nak turun ke lrt tu, muka aku dah lain macam ... eh bukan sbb bau hangit ... bau tu mmg ade je selalu ... ni sebab bila aku tgk je kat bawah tu, mmg dah macam tin sardin je ... ramai sangat orang kat bawah tu ...

eh lrt mogok ke ..??? dah sendat aku tgk bawah tu ... takpe aku join jugak derang yg ramai tu ... sbb ape..?? la nak balik la ape lagi ... tunggu punya tunggu sampai la satu tren ... 2koc je , tapi cuba ko bayangkan kalau koc yg ada 2 tu diserbu oleh manusia2 yg ada kat bawah tu ... hmmm memang x semua la yg dapat masuk ... aku bernasib baik sebab dapat masuk ... lepas aku masuk dah x bley masuk lagi ...

ok dah lega sbb dapat masuk ... maksudnya dapat la balik awal kan ... ok .. ish nape la pintu x nak tutup2 ni ... ade la dalam 20-30 minit baru pintu tutup ... ha kau ... berdiri mcm hape dah nak tunggu pintu tutup ... lepas pintu tutup tu dah rasa lega balik ... sampai la kat kg baru, sama jugak ... pintu lambat giler nak tutup ... lepas tu bila lepas je masjid jamek aku dah plan x nak turun kat bangsar ... aku lagi sanggup amik bas kat CM ... so turun la aku kat CM ... elok je aku turun eh pintu tu cepat je tutup ... huhuhuhuh ...

eh aku xde bgtau ekk nape lrt jadi cenggitu ... kalau x salah aku dari pengumuman yg dibuat tu, ada masalah technical kat stesen sri rampai ... ntah la aku pon x tau apa masalah nya ... ni jom tgk gambar2 yg sempat aku amik masa kat stesen KLCC tu ... layan la ye ...




ok lah dulu ....

sampai jumpa lagi ....!!!!

1 kata apa?:

man said...

kl mmg mcm 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

1 people have left comments

man said:

kl mmg mcm 2

Commentors on this Post-