Assalamualaikum ...!!!
eh eh ni ada lagi satu hadiah dari cik idah ... hahahah ... bukan lupa tapi x ingat dia ada tinggalkan tulisan tangan dia kat dlm buku kecik aku ni ... layan ...
ok lah dulu ...
sampai jumpa lagi ..!!!
Dalam pengurusan staff, kita tak boleh operate based purely on sympathy.
Kita kena tengok pattern.
-
Entahlah, tapi aku rasa fishy especially bila tengok sequence chat tu.
Takdelah kata budak intern ni menipu. Cuma as someone yang duduk di kerusi
majikan,...
3 weeks ago





0 kata apa?:
Post a Comment