05 August, 2011

Majlis Izz Iman ...

Assalamualaikum ...!!!

ahad lepas bersamaan dengan 31 Julai 2011, aku ke ampang ... motif ke ampang ..?? ha meh nak citer ... aku ke ampang atas jemputan ex-osmet aku yang dah pon bergelar ibu ... tahniah to puan Marya Mustaffa dan encik suami beliau, encik Ihtifazuddin Amir atau kami panggil dia ET ... yg ni bukan alien ye anak2 ... yang ni manusia biasa ... heheheheh ...

jemputan adelah untuk majlis akikah dan cukur jambul putera sulung pasangan ibu ayah baru ni .. heheheh ... sape lagi kalau bukan si hero kecik Izz Iman ... aku ke rumah ET dengan kakak & cik yuk ... cik2 yang lain semua balik so tinggal cik yuk je, aku angkut dia skali la ... sampai kat rumah ET jumpa pulak dengan cik adik comey, Ira(ex-osmet aku jugak) ...

ni ada la 3-4 keping gambar yg selamat di kidnap dengan izin ibu ayah baru ni ... hehehe tq ye ibu & ayah ... ok jom la tgk gambar sekitar majlis ye ...


L-R : Ira, me, kakak, cik yuk



izz dgn ibu ... amboi tgk kamera ye ... hehehe


izz dgn ibu & ayah ...


izz sebelum kepala di cukur ..


izz selepas kepala di cukur ... keletihan sampai tertido ...

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

ni pulak gambar yg x dikidnap ... heheh

dengan ibu izz iman & auntie ira


anak sape la yang baik sangat ni ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ..!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-