01 August, 2011

Alhamdulillah ... Terima kasih Ya Allah ..

Assalamualaikum ....!!!!


ya alhamdulillah ... ramadhan datang menjenguk kita lagi tahun ini ... dan semoga dengan kedatangan bulan yg penuh dengan keberkatan dan kebaikkan ini akan memberi manafaat pada kita semua utk menambahkan lagi pahala ... aku suka dengan cerita yg aku dapat dari seorang kawan ...

Nama saya SYA'BAN..
saya ingin mengingatkan anda bahawa jiran saya RAMADHAN akan datang mengunjungi anda tak lama lagi bersama isterinya iaitu REZEKI dan kedua2 anaknye SAHUR dan IFTAR.
mereka akan ditemani ketiga2 cucunya yakni RAHMAT, BARAKAH dan KEAMPUNAN.
mereka akan pulang selepas 30hari dengan menaiki pesawat Eid Airlines.
hargailah mereka dan anda akan mendapat untung.
Insyaallah..


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-