18 August, 2011

Cerita 12 Ramadhan ...

Assalamualaikum ....!!!

ni cerita minggu lepas .. ye la tgk tajuk n3 pon dah tau cerita minggu lepas kan ... ni nak crita ngan korang ... minggu lepas aku dengan budak2 opis berbuka kat istana ... eh bukan la kat istana raja ke hape .. kat hotel istana je pon ... heheehh ... ni sempena bos aku la ajak bankers berbuka sesama utk mengerat kan lagi hubungan sesama kita ... cewaaaahhhh ayatttttt ... hahahahaha ...

asal nya aku & ina memang x pegi ... ok hati sangat suka sbb boleh ke gym ... lemau kot dah seminggu aku tak panjat bukit tu ... ok bab panjat bukit tu nnt2 la aku citer ... ni nak citer pasal istana dulu ... hahahha ... ok2 sambung balik ...

nak dijadikan citer nye ... masa tu dah petang dah .. ada la dalam pukul 4 lebeh dah ... aku dapat mesej dari ina ... 'akak kita kena gi jugak'... eh nak pegi mana lak pulak ... mmg nk ke gym pon ... ok2 aku rilek lagi ... pastu ina kol plak ... explain itu ini baru la aku tau maksud sms dia tu ... alaaaaa ... kena jugak ke .... huhuhuh ... nak buat mcm mana dah arahan bos kan .. kena la ikut ...

maka pegi la aku, ina & wa dgn menumpang kasih pada kereta shahril ... heheeheh TQ shahril tumpangkan kitorang ... keluar dari opis dlm pukul 6 ... lepas sesak2 jem bagai kat jalan ampang and jln sultan ismail tu maka sampai la kami ke destinasi ... ada bos(pm) lagi sorang follow kete shahril sbb dia x tau jalan nak ke Istana tu ...

dah sampai kt Istana tu, jumpa la dengan yg lain2 nyer ... xde la ramai pon berbuka kali ni ... dlm 15-17 orang ... bos x sampai lagi .. dari klang katanya ... mcm x sempat sampai je kan ... heheehh ... kitorang dapat meja kat dalam ... ok la cuma kalau nk amik makanan kena la jalan keluar sikit ... tapi kan yg pelik nya dah mcm pasar malam dah gerai2 makanan yg ada kat ctu tu ... semua memanggil2 suruh cuba makanan diorg tu ... mcm2 ada ... tapi xde la aku try semua nya ...

masa tgh dok amik2 makanan tu aku ternampak bos aku dok pilih makanan ... masa bila dia sampai pon aku x tau ... yg pasti dia dtg dgn dua anak dia ... alif & dahlia ... yg lain nye adelah en rosli & en salimi ... yg lain2 lagi adelah staff kita sendiri ... ok la x ramai sangat pon kan ... ok lah sebelum aku meraban lagi jom tgk gambar yg sempat la di snap oleh cik wa kita ... layan ... tapi xde gambar makanan pon yg aku amik ... hehehehehe ....

muka kekenyangan ... alhamdulillah ..

nampak serius benar aku tgk yg ni ... hehehheeh ...


muka terkejut kot ... hahahhah ... sila2 sambung balik ye perbncangan tadi ....


yg ni memang la paling penting ... gambar kami ...
atas tu aku dgn cik wa ... bawah nye dengan ina plak ...heheheh ...



ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-