18 August, 2011

Cerita 15 Ramadhan...

Assalamualaikum ....!!!

cerita ni pulak cerita minggu ni .. isnin yg lepas aku dengan cik kak berdua ni (ina & wa) pegi la terjah bazar ramadhan kat kg baru tu ... ala yg dekat dengan LRT Kg Baru tu ... ekceli memang kitorang plan nak ke bazar tu ... tetiba je aku suggest gi aritu sbb wa xde kelas ... aku dgn ina pon xde apa2 (eh ko x pegi gym ekk) ...

kitorang gerak dari opis lebih kurang pukul 5.45pm ... pegi dengan LRT la kan ... senang sikit ... xde nyer nk tempuh jalan2 yg sesak bagai kan ... maka sampai la kami kat cni ...


mak aiiii eskelator dia kalah yg ada kat masjid jamek tu ... tinggi sungguh ... aku ni dah la gayat ... menggagau jugak la bila dah sampai kat atas tu ... tinggi ok ...

ni baru sikit ... lepas amik gambar ni terus aku dah x bley tgk belakang ... gayat weeeiii ...

lepas dah keluar dari stesen LRT tu maka bergerak la kami menuju ke tempat dimana makanan2 sedang berpesta ... eh eh hujan2 manja pulak yg turun ... seb baik la manja kan ... maka diredah jugak si manja itu ... kami lalu kat cni ...

ok dah sampai ... orang boleh tahan ramai la jugak ... ramai tak ...???



cik wa dari kat opis lagi nak makan nasi minyak ... yes ada pon nasi minyak ... kusyuk kan dia dok tunggu makcik tu bungkuskan utk dia ... hehehh hilang la kempunan dia ....


dah tu cari la pulak makanan kami berdua ... hmmmm nak kata x de banyak pilihan boleh tahan banyak jugak ... tapi x meriah sangat pon ... pendek kata xde la best sangat pon ... best lagi yg dekat rumah aku tu ... nnt aku buat n3 pasal bazar best tu ...

ok dah beli semua maka bergerak balik kami ke opis ... jom tgk gambar lain2 yg sempat aku amik ...

juadah petang tu .. ada kueh jugak ...



ni la dia nasi minyak cik wa ...


nasi kerabu aku punya ... dengan ayam percik ...


ina nye makanan x sempat nak amik ... dia makan nasi campur, dgn masak lemak ayam dan sayur kot ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-