10 October, 2010

jangan pandang ok ...!!!

salam satu malaysia ...!!!

apehal ko mcam marah semacam je ni lin ooiii ... hahahh ... saja nak buat saspen sikit ... ekceli aku nak citer pasal hari2 aku yg lepas ... jom kita mulakan dengan hari jumaat ...

macam biasa la kalau jumaat mesti la masih hari keje kan ... so bekerja la aku dengan gagah perkasa ... ceit gagah la sangat ... keje aku mcm biasa la ... xde apa yg menarik sangat pon ... cuma jumaat Ob masih lagi MC sbb masih belum sihat lagi ... tapi mlm tadi(sabtu) dia msg bgtau dia dah makin ok ... alhamdulillah ...

hari sabtu pulak ... pagi dgn tghari xde la buat apa2 pon rasanya ... hmmm ... petang nye aku pegi hantar kakak ke airport kat subang ... mcm biasa la dia kena keje seminggu kat KT ... khamis depan baru balik cni balik ... kesian kakak aku ... kalau ikut kan dia mmg x nak pegi pon ...

ok lepas dah hantar dia, aku dgn yuk(osmetku) pegi pasar malam pulak ... nafsu nak beli tu mcm kurang sikit dari biasa ... so aku just beli bihun sup 2, jagung 2 dan tapai ... yg aku beli serba dua tu utk ayu skali la ... xkan la aku yg makan semua tu ... dah siap beli bagai ... balik la kami ... tapi x sampai umah lagi sbb mek yuk nak print something utk presentation dia esoknya(ahad) ...pastu baru la sampai umah ..

hari ahadnya pulak a.k.a hari ni la ... aktiviti hari ni, pukul 10.15 pagi aku dengan ayu dah keluar ke midValley ... hehheheh... tgk muvi la apa lagi ... kami mmg dah plan nak tgk citer JANGAN PANDANG BLAKANG CONGKAK 2 ... tapi menghampakan sbb hantu raya xde kali ni ... dan lawak kali ni x berapa best sangat ... so kalau nak suruh aku bagi bintang out of 5, aku bagi 2 je kot ... kalau JPBC yang first mmg aku bagi 5 bintang ...

ok dah habis tgk muvi semua kami pon beralih la arah ke kedai doblas hengget .. kedai fav aku jugak la sbb baju dia banyak yg murah2 dan cantik2 jugak ... ayu nak nak cari baju utk kenduri makcik G nanti ... alhamdulillah ade baju yg nak di cari tu ... walaupon bukan baju kurung sepasang tapi bila di padankan nampak sangat cantik ... so dah dpt baju semua ... balik la kami ...

tu je la citer aku ... rasa macam ada lagi nak sambung tapi lenkali la ekk ... lenkali ...


ok lah ...

till then ..

see ya when i see ya ...!!!

2 kata apa?:

Farihah said...

kedai doblas hinggit tu kat mana mas?? ada jual apa?? semuanya rm12 je ke??

m@s said...

kedai tu mas panggil mcm tu sbb baju2 kat ctu kebanyakkan harga dia RM12 ... mas banyak beli blouse kat ctu ... jubah pon murah2 jgk .. slalu jubah RM50 keatas kan ... tapi kat kedai ni harga paling mahal utk jubah RM49 ... kalau kak ah perasan jubah hijau yg mas pakai masa kenduri kwan mas tu harga dia RM39 ja ... baju kurung pon ada jugak ... heheheh ... kedai tu kat jln klang lama, tman sri manja, dalam bangunan bintang ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

2 people have left comments

Farihah said:

kedai doblas hinggit tu kat mana mas?? ada jual apa?? semuanya rm12 je ke??

m@s said:

kedai tu mas panggil mcm tu sbb baju2 kat ctu kebanyakkan harga dia RM12 ... mas banyak beli blouse kat ctu ... jubah pon murah2 jgk .. slalu jubah RM50 keatas kan ... tapi kat kedai ni harga paling mahal utk jubah RM49 ... kalau kak ah perasan jubah hijau yg mas pakai masa kenduri kwan mas tu harga dia RM39 ja ... baju kurung pon ada jugak ... heheheh ... kedai tu kat jln klang lama, tman sri manja, dalam bangunan bintang ...