02 October, 2010

TM .... apekah ...??

salam satu malaysia ...!!!

ada apa denga tajuk n3 kali ni ... hmmm mai cni aku nak ceqhita kat hampa semua pasai TM ni ... hahahah sekali keluar loghat kedah aku ... hahahahah ... ok ok back to the story ...

TM yang dimaksudkan ialah ... Teater Musikal Tun Mahathir .... yeay ... aku sangat suka okkkk .... last tuesday bersamaan dengan 28hb september bertahun kan 2010 la of coz ... aku dengan osmet aku, arda dan juga my buddy masa kat mmu (sat ja sbb dia ciow ke UiTM) Anis Hafina telah menonton teater berkenaan(sila abaikan ayat yg agak skema ini ... dushhh) ... seminggu sebelum tu lagi dah plan mmg nak tgk ... dan akhirnya tanggal 28hb september, tercapai la hasrat kami itu (sila muntah jauh2 dengan ayat aku ni ... hahahahahh) ...

aku dgn arda gerak dari rumah lepas maghrib ... alhamdulillah parking masih banyak lagi walaupon bukan parking kat dlm ... aku mmg dah bgau arda awal2 nak keluar lepas maghrib sbb aku x nak banana fruit two time bak kata adnan sempit kan ... x paham ke..???

ooooo ok meh cni aku nak citer .... sebelum ni aku pegi tgk Cuci The Musical (sila tepok tangan utk teater ini jugak sbb sangaaaattttttt best ok ... ) kat tmpt yg sama la kan ... aku gerak masa tu dah dekat2 nak kul 8 la sbb x de la jauh sangat pon rmh aku dgn IB tu ... sekali sampai parking full OK ... hambik kau ... sape suh lambat .... masa tu aku tgh follow satu kete ni, estima ... follow punya follow sampai la satu parking aku nampak ... demmm mesti estima ni nak park kat ctu kan ... tapi kan, lepas tu aku gelak sorang2 ... mungkin korang ingat aku dah giler (mmg pon ) ... mcm mana aku x gelak .. parking tersebut adalah sangat comel secomel viva aku (i lap u muah muah ..) hahahaah ... maka dengan automatiknya estima tadi mmg x bley nak masuk ctu kan ... hahahah dapat la aku park si comel aku kat ctu ... moral of the story sila beli kete yg kecik lagi comel (padahal tu je kete yg aku mampu ... hehehe) ...

ok2 dah jauh aku melencong kan ... jom sambung balik citer TM aku ... ok dah parking kete semua , maka menapak la kami berdua ke dlm ... hmmm org x ramai dan x jugak siki ... suam2 kuku gtu ... bantai la kan ... so aktiviti yg harus dibuat adalah bergambar ... dah sah2 la bawak kamera kan lagi x nak bergambar ... punya la sakan bergambar, last2 bila check balik xde pon gambar aku berdua dgn dak arda ni ... hahahaha ...

utk teater pulak aku bagi 5 * * * * * ok ... aku suka arda pon suka ... aku suka semua scene ... especially babak Tun bawak family naik kapal dia ... sgt cantik dan nampak real ok ... dan aku baru tau yg Tun ada 5 anak instead of 4 yg aku tau ... aku x penah tau pasai mirza ... yg aku tau marina, mokhzani, mirzan dan jugak mukhriz ... tapi ada jugak yg aku mcm blur bila aku baca kat cni ...

utk keseluruhan teater ni mmg aku enjoy dan aku suka ... sangat ... korang yg dah tgk mcm mn..?? best ke tak ..??? walaupon aku x brape minat dengan Erra, tapi dalam teater ni dia mmg sangat ok ... utk yg x tgk lagi boleh lagi nak gk sbb diorang dah lanjutkan tarikh pementasan teater ni ... asalnya dia buat sampai 4hb okt tapi mungkin atas permintaan ramai di panjangkan ke 9hb okt ... so cepat2 la dapatkan tiket ye ...

ok skang jom layan gambar yg x seberapa ni ... jom jom ....




saya adalah sangat malas utk letak caption pada gambar2 tersebut ... harap maklum ...

ok lah ....

till then ....

see ya when i see ya ....!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-