06 October, 2010

Saya budak baru belajar ... hooiissshhh ..

salam satu malaysia ....!!!!

tajuk mcm tu nape lin (aku tanya diri aku sendiri ok) ... xde ape pon sangat yg aku nak kupas pasal tajuk tu ... sbb slalu aku kupas bawang (selalu ke oiii) ... ni kes kat tempat keje la ni ... adoi la ... aku baru nak belajar ... bak kata kaklong illiana kat blog dia, kena stress dulu baru ok ... ni baca kat cni ... kan kak long kan ... aku pon rasa mcm nak nangis jgk (dah nangis pon tapi dlm hati je la ..) ... harap2 aku boleh buat keja yg diamanahkan kat aku ni ...

ok Ob, kita usaha sama2 ok belajar CF ni ...Ob ni kawan baru yg sama mula keja kat TM dengan aku ... kesian Ob, hari ni dia demam ... mungkin sbb aircond ka ofis ni sejuk sangat kot (sangatttttttt ok) ... bila aku bgtau Pn Mai yg Ob MC ari ni, terus dia kata mcm ni "takkan dapat esaimen terus demam kot " tapi sambil gelak2 la ... maksudnya dia gurau la tu ...

huhuhu esok dah khamis ... hadoi la ... esok nak kena tunjuk progres keja kat Pn Mai ... kena tahan telinga rasanya esok ni ....

ok lah dulu ...

till then ....

see ya when i see ya ....!!!

2 kata apa?:

YaNa said...

theheh. takpe la mas kita stress dulu. lama lama kita relekk.. bak kata pepatah susah dulu senang lenang kemudian. theheh. journey is not beautiful without pain

m@s said...

heheh ye la kan ... skang ni pon dalam hati dah ada CF ... hahaah dah mula suka dengan CF ni ... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

2 people have left comments

YaNa said:

theheh. takpe la mas kita stress dulu. lama lama kita relekk.. bak kata pepatah susah dulu senang lenang kemudian. theheh. journey is not beautiful without pain

m@s said:

heheh ye la kan ... skang ni pon dalam hati dah ada CF ... hahaah dah mula suka dengan CF ni ... :)