25 October, 2010

konsert & P.Ramlee

salam satu malaysia ...!!!

niat hati aku ni nak upload lagi gambar masa kenduri makcik aku tu ... tapi nak nunggu dia upload tu lama la sangat ... hilang semua kesabaran aku tau ... hahaha ... ni aku nk citer pasal weekend yg baru je lepas ni ...

sabtu lepas aku dengan osmet(arda, teha and yana) plus adik aku , ayu and kazen aku, pipah dapat tiket free tgk raptai penuh konsert Dimana kan ku cari ganti anjuran DBKL & Astro ... raptai ni bertempat di audiitorium DBKL ...


ekceli yang dapat tiket free ni osmet aku yg lagi sorang tu, si yuk ... tapi last menet dia ada hal dan terpaksa balik kg ari sabtu jugak ... maka kami berenam je la yg pergi tgk raptai konsert tu ... mula2 tu mcm bosan jugak la ... ye la orkestra je yg main muzik nyer ... xde artis pon .. hmmm rasa mcm nak balik pon ada jgk ... tapi bila sorang crew yang ada kat pentas tu cakap ada artis yg buat persembahan ... lega la sikit hati ni ... hehehe walaupon free at least aku nak enjoy la jugak kan ... bukan slalu nak dapat keluar reramai mcm ni ...

ramai jugak la artis yg perform mlm tu ... antaranya sifu M.Nasir, Noh Hujan, Misya Omar, Ning Baizura, Aizat, Vince, Yuna dan ramai lagi lah ... aku jugak enjoy dengan lagu2 P.Ramlee yang diorang sampaikan ... tapi yang aku pelik nya orang yg duduk kat belakang aku tu ... diorang ada la dlm 6-7 orang ... aku ada terdengar salah sorg dari diorang ckp 'Bosan nya konsert mcm ni..' then diorang blah ...

hellooo dah nama pon konsert dimana kan ku cari ganti tribute to P.Ramlee, takkan la ade lagu mama papa, cinta adam dan hawa, hanya kau yang mampu kot ... akai ada ka ... agak2 la dik ooiii .. nak konsert best buat sendiri ... ko panggil la artis tu nyanyi lagu diorang ... dah sah sah konsert utk P.Ramlee, mesti la semua lagu yg ada kena mengena dengan dia kan ... sengal betul la budak2 tu ... haa kan aku dah emo ...

ok dah dah ... emo2 tolak tepi ... heheheh ... dah habis tengok konsert tu, cik arda ajak la kitorang semua gi minum ... xde la jauh pon dari rumah tu ... kat bangsar je ... makan dan minum la kami kat ctu ... yana and arda makan nasi lemak telur, teha makan bihun tomyam(sedaaaapppp sangat tomyam dia), pipah makan mee bandung, ayu plak bihun bandung dan aku makan tauhu bakar je ... semua pon berpuas hati sbb makanan dia adalah sedap ... len kali boleh pi lagi .. aku ada rasa jugak tomyam tu ... mmg kuah dia x cair mcm yg selalu makan kat kedai goreng2 dekat rumah tu ... mee bandung pon sedap jugak kuah dia ... boleh dikatakan terbaeekkk dari ladang jugak la ...

ok lah ... kalau rajin nanti aku upload gambar ...

till then ...

see ya when i see ya ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-