03 October, 2010

OMG ... i lap u FB ... thanks Ju ...

salam satu malaysia .... !!!!

hahahahah jom kita mengimbas kenangan lama dengan sekeping gambar ni ... gambar ni aku dapat pon sbb salah sorang kawan masa school dulu tag aku kt FB ... terima kasih banyak2 ye Juliana ... sbb tu la i lap u fb ... hahahh .. lagi satu sbb aku lap FB ni adalah kerana aku dah jumpa balik kawan2 sekolah baik sekolah rendah dan jugak sekolah menengah ... yang dah sangat lama lost contact tu tetiba boleh jumpa balik kat FB ... wah wah wah ... the power of FB ... cewaahhhhh ... lagi skali I LAAAAPPPPP U FB ... hahahaahah ....

so skang ni jom kita study balik gambar ni sama2 ... sila la rajinkan diri korang utk cari yg mana satu aku kat dlm gambar ni ... sangat suci muka masing2 hahahah ...


owh .. btw yg pakai kain merah tu adalah pengawas sekolah ... so nak senang cari aku, cari je yg pakai kain merah ... nape ..?? x caye ke aku dulu pengawas ... hahahah aku pon mcm x caya aku pengawas dulu ...

so, mcm mana.. dapat cari tak yg mana satu aku ... hahaahah senang kan nak cari aku ... erkkk x jumpa ... ok ok ... sila kira sendiri ... aku duduk kat bahagian depan ... tujuh dari kiri @ empat dari kanan ... hahahah sama ke aku dulu dengan sekarang ..??? sama ke..???

selain dari juliana, aku jumpa kawan2 lain kat FB ni antaranya makchaq, marliza, yan, aza, zainuddin, kartini, nizat, aril, ida, hasmah, anuar, sharini dan ramai lagi la ... harap2 lepas ni boleh keep in touch lagi dengan diorg semua, insyaallah ...


ok lah ... takat tu dulu ..


till then ...

see ya when i see ya ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-