07 October, 2010

dalam hati ....

salam satu malaysia ..!!!

hah..!! kenapa pulak dengan hati nih ... ?? heheheh buat saspen aku je ko ni lin (lagi skali aku cakap dengan diri sendiri, gila la tu) ... ekceli aku nak buat ayat mcm ni "DALAM HATI ADA CF" ... hahahah boleh ..??? ah suka ati aku la kan nak buat ada CF ke taman ke parit ke semak ke kan ... sape CF tu ... ini la dia dak CF nyer .....


dak CF ni bukan la manusia ... dia ada lah sejenis programming language .... ha hambik ko ... sekali dalam hati ade programming language daaa ... tapi aku masih normal ok ... cuma 2-3 hari ni je ting tong jap ... tapi tu semua bende normal ok .... hahaha ....

sekarang ni aku dalam proses belajar CF ni ... so kena la dalam hati ada CF supaya aku cepat pandai kan kan kan ... hahahah pandai la ko lin ... hehehehehehe ...

ni aku nak citer pasal ari ni di ofis ... pagi tadi pukul 9.30 dept aku ade buat meeting / discussion ... every week setiap khamis akan ada meeting ni ... jangan tanya aku nape dibuat meeting ari khamis ... sbb aku pon x tau ... nanti la aku tanya dgn pn mai ok ...

meeting ni utk review progress setiap team member ... setiap orang dah dibagi tugasan masing2 ... termasuk la aku ... yg ada hari ni pn mai sendiri, kakziana, fizi,abg bob, afdzal dan jugak izam ... aku pon skali la ... Ob x dtg lagi sbb masih x sihat ... kesian Ob ... get well soon k ... lepas semua dah cakap maka tiba lah giliran aku ... erkkk aku nak cakap apa ... heheheh ckp je la lin apa yg ko dah buat ... haaa memang pon .. aku just review keje yang aku dah buat selama 3 hari dapat task dari puan mai ... hmmm seb baik x kena marah ...

ok lah ... aku ada cerita lagi tapi x de mood nak citer skang ni ... esok2 la aku hapdet lagi ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-