14 June, 2010

bOsan....????? huhh...!!!!

salam satu malaysia ....!!!!

kali ni aku nak update pasal ape plak ekk .. ekceli aku xde la nak update apa sangat pon ... pasal kenduri yang aku kata aku nak pegi ahad lepas tu, x jadi pegi sbb last minit dapat emergency kol .. so x pegi la aku .. sorry ekk mamizan ..

lately ni aku rasa bosan sangat2 ... dengan apa ..?? hmm aku pon x pasti ... dengan keje mungkin ..?? dengan life aku skang ni mungkin ...?? dengan orang2 disekeliling aku mungkin ...?? mcm2 kemungkinan yang menyebab kan aku bosan ... hmmm ... sapa nak jawab ekk kalau dah rasa mcm ni ...



gambar hiasan

sape2 tolong la jawabkan @ mungkin boleh bagi kata2 semangat sikit utk aku yg kurang bersemangat ni ... mungkin dengan cara ni aku boleh kurangkan rasa bosan aku ni ...

ok lah ... jmpa di n3 seterusnya ...

till then ...

see ya when i see ya ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-