12 June, 2010

Kenduri oh kenduri ... tahniah ..

salam satu malaysia ...!!!

ok jom aku nak cerita pasal kenduri seperti yg aku dah janji sebelum ni ... hmmm ari ni aku telah pon menghadirkan diri ke dua buah majlis perkahwinan ... satu kat Port Dickson, rumah neber@hazrul dan satu lagi kat Precint 9, Putrajaya, kawan marya ...

mula2 kami ke putrajaya ... kenduri ni kenduri kawan marya ... aku, ju, marya dan et ke putrajaya dalam pukul 12.30 dari rumah aku ni (mana lagi kalau bukan pantai dalam) ... kami sampai dalam pukul 1.05 tghari ... masa sampai tu pengantin x de lagi kat dalam dewan tu ... maksudnya tak sampai lagi la tu ... hhehehehe ... dah sampai tu apa lagi, makan la .. ju sempat pesan dekat aku, jgn makan banyak2 sangat ... ye la, jap lagi nak ke PD pulak ... so makan ala kadar je la ... hehehe ..

dah sudah makan tu, tunggu la kejap sampai la pengantin sampai ... dah pengantin duduk kat pelamin tu, marya pon ajak gerak ke PD pulak ... maka bergerak la kami ke Port Dickson ...

on the way ke PD tu, jalan agak sesak jugak la kat hiway tu ... kenape ekk ... laaa rupe nye ada kemalangan kat kawasan mana x perasan plak aku ... ok la , dah lepas pada kawasan yg sesak tu, kitorg pon terus kan perjalanan ke PD ... dah exit seremban Port dickson tu, maka bermula la perjalanan kami mencari rumah neber ni .. hmmm map xde, alamat je yg ada kat tangan ...

marya pon apa lagi, memulakan google map kat HP dia ... seb baik la ada ... hehehehe ... kitorg pon follow la result google map tu ... mulanya dah terlajak sampai ke bagan pinang (betul kan nama tempat tu)... then pusng balik baru la perasan simpang ke rumah neber tu ...

dah masuk ke kawasan tu nampak la tanda nama yg ada nama neber dan isteri belilau, Hazrul & Suhailin (betul kan nama ni, ampun berr kalau salah ...)
akhirnya sampai juga kami semua ke destinasi yg dituju ... hahahaha .. ramai jgk la kawan2 masa uni dulu yg ada ... antaranya peja, shellah, ajai, adi, pakwan, viki, asrul, jep, fazi dan ada dua tiga org lagi yg aku x tau nama diorg tapi budak2 MMU jgk ...

ok lah cerita panjang pon dah, sekarang ni jom layan gambar plak ...


Antara yg hadir bergambar beramai-ramai ...
apa yg ajai buat tu ..?? hmm..??

erkk apesal peja tu ..?? merajuk ngan shellah ekk ... heheheh

Selamat Pengantin Baru to
Neber@Hazrul dan pasangan beliau, Suehailin ....


bersama pengantin .. heheheh

ok lah ... cukup sampai sini je dulu ... esok ada lagi kenduri yg aku nak kena pegi ... nnt aku hapdet lagi k ...

till then ..

see ya when i see ya ....

2 kata apa?:

lemontree said...

wei...hg kenduri xlg...kenduri panggi aku jgn lupa heheheh

SheY PuLL said...

wah ebhs nyew...nak ikut...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

2 people have left comments

lemontree said:

wei...hg kenduri xlg...kenduri panggi aku jgn lupa heheheh

SheY PuLL said:

wah ebhs nyew...nak ikut...