08 June, 2010

selamat dan selamat .... hehehe

salam satu malaysia ...

sekarang ni sekolah dah mula bercuti selama dua minggu bermula minggu lepas ... dan ramai jugak yg mengambil kesempatan sempena dengan cuti sekolah ni utk melangsungkan perkahwinan ataupun bertunang kan ...

so aku nak ucapkan tahniah la pada kawan-kawan yang dah selamat mendirikan masjid, antaranya pakdi @ mohd Zaidi mustaffa (kawan aku masa sekolah menengah dulu SMK Pendang, sekelas masa form 4 & 5), manap @ Hezrin Hezrizal Abdul Halim (kawan aku masa study kat MMU, Melaka dan member OUTRECS) dan jugak pada neber @ Hazrul Berr Eloy ( sorry ber, kaklin x tau nama penuh, guna nama fb je ... dia ni pon salah sorg kawan masa study kat MMU, Melaka) ... tahniah pada semua ... semoga akan berkekalan dunia akhirat dan berbahagia selalu hendaknye, insyaallah... amin ...

hmm tu je la buat kali ni ... mmg aku nak update ni je dulu ... pasni insyaallah aku update pasal balik kampung last week k ... ni mood kampung dok ada lagi ni ..

ok till then ...

see ya when i see ya ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-