19 April, 2010

cLash ... sape ..???

Clash of the Titans ... itu la tajuk latest movie yang aku tengok semalam dengan adik aku, ayu, ju dan jugak firdaus ... thanks to budiey sbb invite kitorang, ajak tgk sama dengan hanya bayar RM5/person plus dapat goodie bag lagi ... goodie bag pon not bad la, budiey ... thanks again :) ...


mesti sesetengahh org terpikir kenape aku tgk cerita tu ...?? ekceli aku pon x pasti sangat citer tu berkenaan dengan apa pada mulanya, until aku dah duduk kat dlm panggung tu then only aku realize citer tu pasal apa ... tapi pada aku, aku pikir cara positive la ... aku tgk citer tu bukan sbb aku pecaya pada dewa² diorg (zeus, hades etc) ... aku tgk citer tu sbb aku mmg suka movie yg adventure mcm citer ni ... and only for the sake of entertainment, tak lebih dari tu ...

insyaallah iman aku kuat lagi utk tak terpengaruh dengan cerita tu .. cuma macam yg aku ckp tadi aku sukakan cerita yg adventure ... mcm dalam citer tu, tiba2 datang giant scorpion ... menarik kan ... diorg gantikan unta dengan giant scorpion tu sbg transport diorg kat padang pasir tu ... banyak jugak la yg menarik nya cerita ni ... tapi mungkin pada sesetengah orang akan berpendapat xsesuai utk ditonton oleh kita ... mungkin tu pandangan diorg ... semua ni bergantung pada nawaitu kita ... nawaitu aku semalam mmg nak tgk citer tu dengan adik aku sbb dia skang ni dlm keadaan kurang ceria disbbkan esaimen and final exam x lama lagi ... aku paham sgt² sbb aku penah bergelar student satu masa dulu ...

tu je la yg aku nak kongsi dengan semua ari ni ...
harap nawaitu aku tak akan mengubah pendirian dan kepercayaan aku selama ni ... aku cuma nak gembirakan hati org2 tersayang ...

Skang ni jom layan goodie bag dan isi beliau ...

ni la goodie bag n isi yg ada dlm tu ... ayu n ju dapat KL Drift nye bag, firdaus aku x pasti tapi beg dia kaler biru ... aku plak dapat ASTRO bag ... ok la kan ... buat koleksi ... jom tgk apa isi dia ...

kitorg semua dapat gift voucher dari terimee RM450 ... ok jugak kan ... ju jom spa ... hehhehe

ni pulak aku dapat mini kalender pisau cukur, batch with sign COOL on Twitter dan jugak temporary tatoo ...
erk buat hiasan je la ...


yang ni paling best la ... kalau ayu n firdaus dapat CD Nitrus, Ju dapat CD Anggun, aku plak daat CD irama retro ... hahahah mcm perli plak kan ... xpe aku bley bagi kat abah ni ...layann ...

satu lagi barang yg ada dlm goodie bag ni adalah BRANDs ... ada dua botol ... sedap ke ..???

and last but not least, note book dari Astro ... once again thanks Budiey ...


ok lah guys ...till then ...

see ya when i see ya ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-