18 April, 2010

sepanggung bergema .... hahahahah

heheheh pelik tak tajuk n3 kali ni ... bukan apa pon saja nak buat gempak sikit ...

ekceli aku nak cerita pasal semalam ... semalam, bersamaan dengan 17hb april 2010, aku n my sis, ayu pegi tgk cerita kat midvalley ... ni plan last minit ... mmg x rancang awal2 pon ...
aku n ayu tengok citer SEMERAH CINTA STILLETO ... lakonan lisa surihani dan farid kamil ... mmg best diorg dua org ni ... nak pulak dibantu oleh pelakon seperti cat farish, datuk jamali shadat dan lain2 lagi ...

mulanya aku ingat mungkin cerita ni sama mcm cerita2 yang aku penah tgk sebelum ni ... tapi bila aku masuk je ke panggung tu, dah dengar penonton lain dah bergelak ketawa ... ish lawak sangat ke sampai semua orang gelak ni ...

ekceli, aku n ayu dah lambat masuk ... lambat dalam sepuluh minit la ... masa masuk tu mmg satu panggung dah bergelak sakan ... rasa rugi plak masuk lambat 10 minit ni ...

lepas kitorg duduk je, dah ade scene yg kelakar ... apa lagi mmg satu panggung bantai gelak sekali ... kesimpulan pada cerita ni mmg kelakar la ... rugi kalau x tengok ... dari awal cerita sampai habis pon mmg gelak je ... so utk sapa2 yang tak tengok lagi, jangan lupa menonton di pawagam berdekatan k ... enjoyyy ...

till then ...

see ya when i see ya ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-